A legnépszerűbb közösségi oldal megvette a legnépszerűbb mobilos képmegosztó alkalmazás fejlesztőjét.

Szponzorált hirdetések

Másfél éve, 2010 októberében debütált az Apple App Store-jában egy Instagram nevű alkalmazás, mellyel iPhone-használók milliói kezdték el képben is megörökíteni és megosztani életük pillanatait. Az Instagram népszerűségének titka főleg abban rejlik, hogy látványos effektekkel könnyű felturbózni a fotót.

Hirdetés

Az Instagram háza táján a legutóbbi nagy történés éppen az elmúlt héten esett meg: megjelent az app androidos változata. Korábbi becslések szerint 30 millió körül járt az instagramozók száma, melyet az androidos siker hamar 50 millió fölé vihet.

Ebbe a környezetbe érkezett a hír, hogy a Facebook 1 milliárd dollárért megvásárolta az Instagramot. Az első hírek szerint a közösségi oldal nem zárja be a képmegosztót, hanem önálló brandként továbbra is fejleszti azt. A nagy kérdés már tényleg csak az - legalábbis számukra -, hogy mikor tudnak profitot termelni ebből a nagy bevásárlásból.

Szponzorált hirdetések

Nokia: ha zöld a Facebook, jön az Android

Ügyesen manipulálja a Nokia a Facebookos társadalmat, amikor zöldbe borítja profilját, ezzel késztetve találgatásra a felhasználókat.

Nokia: ha zöld a Facebook, jön az Android
Nokia: ha zöld a Facebook, jön az Android